Friday, May 9, 2014

"सफल सारथी तिमी"



पहिलो दिनको भेट अनि त्यो पनि डेढ घण्टा लामो कुराइ तैपनी कति मिठो थियो त्यो पल । तिमीले सधैं कुराउँथ्यौ है मलाइ तर जति कुर्न परे पनि फिटिक्कै रिस उठ्थेन मलाइ । वास्तवमै अविष्मरणीय थिए ती एक एक क्षण । जो व्यक्तीले बिहे अघिको प्रेमयात्राको अनुभुती गर्न पाउँदैन उसले सायद ठुलै कुरो गुमाउँछ होला भन्ने भान हुन्छ मलाइ । यसर्थ पनि म आफुलाइ भाग्यमानी ठान्छु अझ त्यसमा तिमी जस्तो साथी पाउनु त मेरा लागि अहोभाग्य नै हो । समय न ठहर्‍यो परेली झिमिक गरे झैं लाग्छ झण्डै एक दशक बितीसकेछ । विगतका दिन सम्झिंदा अहिले अचम्म लाग्छ तिमीलाइ मैले शुरुमै सतर्क गराएको थिएँ लु है हामी मात्र साथी बन्न सक्छौं त्यो भन्दा परको कुरा कहिले नी दिमागमा नआओस् र पछि त्यही मान्छे सुटुक्कै मनभित्र पसेको पत्तो समेत पाइन । 

  परिवारका लगायत समाजको विरोधलाइ वास्ता समेत नगरी सम्बन्धलाइ वैधता दिएको हिजै मात्र हो जस्तो लाग्छ । एक दशक लामो यात्रा पार गरिसकीएछ तर पनि हाम्रो सम्बन्ध अझैं उस्तै, उस्तै अनुभुती, त्यही खालको छटपटी कायमै छ । यी सबको पछाडि पक्कै पनि एकअर्काप्रतिको माया तथा प्रगाढ विश्वासकै खेल  छ होला । विवाह जीवनको एक महत्वपुर्ण पाटो हो, त्यसैले नै होला मान्छेहरु यसको बारेमा हतपत निर्णय लिन हिचकीचाउँछन् । म पनि आम मान्छे न ठहरे यसबाट कसरी अछुतो रहन सक्थें । तर खै कहाँबाट कसरी आँट मिल्यो र तिमीसँग जीवन बिताउन तयार भयो यो मन अनी आफ्नो बोल्ड डिसीजन सुनाइहालें आफ्नो परिवारलाइ । आज मलाइ त्यो बेला आफुले गरेको निर्णयप्रति रत्तीभर पनि पछुतो छैन त्यो सायद तिम्रै कारणले हो । यो भागदौड, सुखदुख अनि हाँसो आँशु मिश्रित दशक लामो यात्रामा तिम्रो साथ मेरा लागि सदैव प्रेरणादायी नै रह्यो । हरेक मोडमा पथ प्रदर्शक, अभिभावक, रक्षा कवज भएर उभियौ र त आज म यहाँसम्म पुग्न सफल छु । कुनै पल वा कुनै विषयमा रोकतोक बाधा व्यवधान कहिंकतै महसुस गर्ने मौका पाइन त्यसैले त खुशी छु म । तिमी जस्तो जीवनसाथी सायदै कसैको नसिवमा होला, वास्तवमै तिम्रो सकारात्मक मार्ग निर्देशले मलाइ सधैं अघि बढ्न उर्जा थप्ने काम गर्‍यो ।


हाम्रो जस्तो समाज जहाँ पितृसत्तात्मक सोच अझैं पनि जकडिएर बसेको छ । महिलाका लागि हरेक स्टेप च्यालेन्जीङ्ग छ । हाम्रो कुलघरानमा श्रीमानलाइ तिमी भन्ने पहिलो व्यक्ति म नै हुँला सायद, त्यो पनि तिम्रो कारणले नै । तिमीले भनेको त्यो कुरा मलाइ अझैं याद छ कि "वी आर इक्वेल नो हजुर नो तपाइऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽ" यो कुरा कुरामा मात्र सिमीत भए त मलाइ पनि कस्तो लाग्थ्यो थाहा छैन तर व्यवहारमा तिमीले कहिं कतै तुक समेत छाडेनौ । त्यस्तो माहोलमा मलाइ अगाडि बढाउन तिमीले एक सफल सारथीको भूमिका निर्वाह गर्‍यौ । यी र यस्ता कैयौं पल म कसरी बिर्सन सक्छु र । सबै कुरा भनेर वा यहाँ लेखेर साध्यै छैन र यी तुच्छ दुइ चार शब्दभित्र अटाउन पनि सकिंदैन । ती मनभित्रका मायाका छालहरु, अनि तिमीप्रतीको अटुट स्नेह र विश्वासलाइ यहाँ दर्शाउन पनि सक्दिन म । तिम्रो माया, स्नेह मेरा लागि सदा अतुल्य अनि अमुल्य छ र मृत्युपर्यन्त रहिरहनेछ ।

तिम्रो सकारात्मक बिचार अनि प्रेरणाले मलाई सधै शिखर चुम्न सघारहेको छ र सघाइरहनेछ । तिम्रो मिठो साथ अनि अटुट विश्वास जनम जन्मान्तर सम्म पाइरहनेछु भन्ने विश्वास छ । मेरो जीवनमा तिम्रो कुन स्थान छ भनेर म शब्दमा बयान गर्न त सक्दिन । तिमी जे छौ जस्तो छौ मलाई स्विकार्य छौ र भैरहनेछौ । आजको यो बिशेष दिनमा सँगै हुन नपाएको सायद यो दोश्रो पटक हो । आजको यो दिनमा तिमी दुरीका हिसावले टाढा भएपनि मनको सामिप्यमा सदैव छौ र रहिरहनेछौ । यो विशेष दिनको तिमीलाइ धेरै धेरै शुभकामनाऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽऽ सयौं जुनीसम्म म तिम्रो भइरहन पाउँ यहि प्रार्थना गर्दछु ।


6 comments:

  1. लेखाई नि मन परो, कति नयाँ कुरा नि थाहा पाइयो.. खुसि लाग्यो

    ReplyDelete
  2. यो माया, साथ, स्नेह, विश्वास सधैँ अटुट बनोस् । सधैँ सँगै हुन सकिदैन त्यसैले भौतिक रुपमा सँगै नुहुनुलाई मनको सामिप्यतासँग तुलना नगुर्न होला । अनि एउटा कुरा दाईको बारेमा लेखिएका यति मिठा र मर्मस्पर्शी शब्दलाई तुच्छ शब्द भनेको अलि सुहाएन कि ?
    लेखाईमा मिठास र सुन्दरता छ । :)

    ReplyDelete
  3. आशु मात्र झर्न बाकि छ मेरो आखा बाट| Thanks for writing such a lovely article. What a lovely couple!

    ReplyDelete
  4. Thank you Anup Ji for your compliment :)

    ReplyDelete